Livrädd

Cyklade ner till Center Syd innan med Linus och Ida. Hittade en riktigt snygg bikini som jag har lagt undan och ska ner och köpa imorgon.
Resten av dagen har jag bara städat och fixat lite, har börjat putsa in och utsidan på fönsterna i uterummet, och det är inga små fönster precis. Pappa och hans kompis satt och skrattade åt mig och sa att det var tur att jag inte är fönsterputsare för det gick så långsamt. Men jag svarade bara med att tillskillnad från dom så gör jag det noga så det blir snyggt, för jag fick beröm av mamma haha.
Nu ligger jag i sängen och läser bloggar, kom precis en nattfjäril ovanför mitt huvud så nu märker man att sommaren börjar närma sig. Och jag som är livrädd för nattfjärilar.. Så nu ska jag släcka ner alla lampor i mitt rum eftersom dom drar sig till ljus, och sen ska jag gömma mig under täcket och sova. Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0