Ice cream

Fy vilka drömmar jag har haft inatt. Jag vet inte hur många gånger som jag har vaknat upp och sen somnat om och drömt ungefär samma sak igen. Alla drömmar har varit om studentdagen, som att jag glömde klänningen hemma så jag fick gå runt i mjukisbyxor. Så jag skulle ta bussen hem för att hämta min klänning och bussen gick inte allt för ofta från Lund-Lödde så jag skulle missa typ halva dagen. Sen märkte jag att jag inte hade några cider men jag fick gå in på systemet och hämta ut 2 cider + medicin, det hade jag ett intyg på? Tillslut så kom pappa strogråtande för att han och mamma hade skilt sig, pappa lämnade klänning och cider till mig och när jag bytar om i bilen ser jag att mina högklackade fortfarande är hemma, så jag hade bara skitiga tygskor till min snygga klänning.. Innan jag kom tillbaka till skolan igen så hann det gå typ 4 timmar och jag hade missat allt. Detta har jag drömt om och om igen, sjukt jobbigt haha. Sen är det så skönt när man tillslut vet att det är en dröm och bara kan vakna och tänka "såhär ska det inte hända på den riktiga studentdagen!"
Just nu ligger jag i soffan, ska snart ta lite frukost och kolla på gårdagens big brother avsnitt som jag missade. Kollade mig i spegeln precis och jag har fått lite färg sen jag låg ute i solen igår. Är ju inte brun men man kan se vart min bikini har suttit, ändå bra för att bara ha legat ute 1 dag. Hoppas pigmenten är på min sida i år haha.
Hörs sen!
Sålänge får ni en bild på min sjukt goda mjukglass med chokladpulver som jag åt igår i Bjärred med Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0