Bra helg!

Oj, 4 dagar sen jag skrev.. Kan säga veckan som gått lite kort, i onsdags hann jag inte skriva för då åkte mamma, jag o syskonen till Malmö och handlade smink, sen hem till farmor och farfar. I torsdags åkte vi till Lomma för att hälsa på Frida och i fredags var det dags för den sista dagen på min apu. Blev poppis bland barnen för att jag hade tagit med glass "du är bäst Nathalie!!!" haha, fick även ett stort påskägg av personalen proppfull med massa godis och choklad. Dom sa att dom trodde att jag var en riktig gottegris, och ja, under dessa 5 veckorna har dom lärt känna mig haha. Fick även en söt liten blomma och ett kort av en tjej, kommer sakna barnen..
Sen hann jag inte skriva i fredags för när jag kom hem storstädade jag mitt rum och sen hoppade jag in i duschen och sen kom min älskade pojkvän hit. Så han har sovit här från fredags- idag (söndag).
Igår hade vi en heldag ute med Linus, tvättade min moppe som ska säljas, sparkade fotboll, kastade vår jätte frisbey och grillade hamburgare som vi sen åt ute, riktigt skönt väder!
Och idag fortsatte jag och Erik dagen ute för det är 17 grader ute, riktigt skönt!
När jag sagt hejdå till Erik åkte jag, mamma och syskonen till Lomma för att hämta saker och sen körde vi inom bjärred för att äta årets första mjukglass. Synd bara att jag är så sjukt förkyld så jag inte kände någon smak alls.. Men jag hade stora problem med glassen, haha får lägga upp bilderna sen, ser hemskt ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0