Underlägsen

Har varit en kul dag i skolan idag. Ska börja gymma så jag får muskler eftersom jag är svagast haha. Har blivit nertryckt på golvet av Sara så hon ritade på min kind med en svart white board penna, har inte fått bort det så gick runt så i stan i Lund. Alla kollade riktigt mycket på mig och jag tänkte "såhär snygg är jag väl inte?" men när jag kom hem så såg jag att hela min kind var nerklottrad haha. Vi blev också utskällda av våran bitch-lärare idag haha. På rasten så hällde Sara en halv vattenflaska i mitt huvud, jag gick på toa och fyllde på min vattenflaska för att ge igen, när jag kom in i klassrummet var inte Sara där så jag ställde mig bakom ett hörn och laddade tills hon kom och skulle precis kasta vattnet över henne när jag ser att bitch-läraren var preciiis bakom henne. Haha ibland är det tur att man kan stoppa sig själv, hade dött om jag hade kastat vatten på läraren.
När jag satt på bussen hem idag så ringde pappa och sa att i och med att Linus var sjuk och Ida hade kommit hem från sitt läger så skulle dom köpa pizza så han frågade fall jag ville dela en pizza med honom, ja idag igen för mig.. Men vafan jag är inte pinnsmal, jag får mat hemma. Haha mitt nya måtto! Nu har jag precis fixat med läxan, ska börja städa nu. Mitt rum står först på listan, fyfan dör bara jag tänker på hur det ser ut där uppe. Vi hörs ikväll!
Ska hinna mysa med min älskling Cola också, har inte träffat honom på riktigt länge. Han som är beroende/kär i mig, han kommer bli överlycklig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0