Sick

Fyfaaaaan rent ut sagt vad jag mår kasst! Vaknade imorse av att jag var riktigt förkyld och att huvudet sprängde, men jag tänkte att jag hade bara en lektion som inte är bra att missa så jag kämpade mig till skolan ändå, dålig idé.. Trodde jag skulle dö på lektionen, vet inte hur många gånger jag reste mig upp och fick gå och snyta mig, sen så kunde jag inte sitta still på stolen, ville bara lägga mig ner. Ännu värre var det när jag skulle ta bussen hem, den var proppfull så jag fick stå upp, kallsvettades och trodde att jag skulle svimma så dåligt jag mådde. Cyklade hem till mamma och frågade fall jag var varm i pannan, hon blev chockad för jag var iskall och varm samtidigt. Haha man kände verkligen hur jag hade kallsvettats. Tog tempen och hade hög feber. Resten av kvällen har jag legat i soffan och dött, snutit mig och sen dött igen. Kan inte ens sitta upp när jag ska äta, åh så synd det är om mig. Jag är som en kille när jag är sjuk, klagar på hur ont jag har och hur dåligt jag mår och hela min värld går under. Inser nu att hela detta inlägget har handlat om att jag klagar ännu mer på hur dåligt jag mår haha får sluta nu. Har passat Linus och Ida hela kvällen, mamma och pappa är iväg och nu har syskonen precis somnat. Ligger själv på mitt rum och har glömt min vattenflaska där nere, men jag vågar inte gå ner själv så får skita i den helt enkelt! Nu ska jag kolla på SATC, har lånat hela boxen av Sara, godnatt hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0