Ser färgblinda färg?

Har inte hänt så mycket idag. Hade teckenspråk som första lektion där vi skulle färglägga tecknade bilder och sen beskriva färgerna för sin grupp. Men eftersom Sofie och Oliver var så seriösa med sina teckningar (jämfört med mig, jag ritade en tjej med lila hår och grön kropp) så blev vi inte ens klara med att färglägga på nästan 2 timmar haha, kul har vi iallafall. Och Sofie & Oliver dumförklarade mig för att jag trodde att färgblinda ser svart och vitt, inte visste jag att dom kunde se färger? Jaja man lär sig något nytt varje dag. Resten av dagen gick rätt fort, sista lektionen gick vi till en lekplats för rörelsehindrade personer, var kul att se. Lekplatsen hade en klätterställning som var bred och hade en ramp, kul att dom som är förhinder för att leka vanligt också kan få leka.
Resten av dagen har jag inte gjort något på. Strejkade med läxorna idag och får ta tag med det i helgen. Imorgon efter skolan ska jag ta bussen hem till Lotta. Hon ska klippa mig, sen ska vi äta mc donlads innan det kommer hem massa folk till henne. Har sovmorgon så får se fall jag hinner blogga på morgonen imorgon, annars hörs vi på lördag. Kram kram kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0