Kort dag

Började skolan 9:20 idag. Eller skola och skola, var inte där. Vi samlades i Domkyrkan och fick en guidad tur och sen skulle vi göra en liten gruppuppgift tillsammans. Jag, Sofie och Emma satt i trappan i kyrkan och skrev, vi skulle komma på en mening och jag & Sofie sa exakt samma mening samtidigt, haha riktigt eko. Vi började skratta och jag råkade skrika rätt ut i kyrkan så det ekade. Lyckas alltid vara värst? haha. Vi slutade 11:20 och då gick vi 3 till McDonalds och krängde. Sen sa jag och Sofie hejdå till Emma och gick en runda i stan innan jag åkte hem. Mamma är iväg hela helgen så jag och pappa bestämde oss för att köpa en kebabrulle, riktig tjockisdag för mig men vafan? man lever bara en gång! Nu sitter jag i soffan och tittar på "se upp för dårarna". Ska snart lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon för att duscha och göra mig iordning och sen ska jag åka till Staffanstorp för att vara med Björn och Oliver. Men vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0