It's raining men

Har regnat hela dagen idag, jobbigt när man som jag har hår som blir fluffigt och vågigt och har klippt lugg haha. När jag hade slutat idag så mötte jag upp Lotta på skolan och sen åkte vi till Malmö. Först så åkte vi till en tatuerare där Lotta piercade naveln. När vi satt och väntade på att killen som skulle pierca Lotta skulle komma så pratade om att vi skulle börja på diet. Hur vi skulle sluta äta skitmat och istället träna osv så att vi fick snygga kroppar till stranden 2011. Men när Lotta väl var klar och hade betalat så åkte vi direkt in till stan och gick till Mc Donalds för att vi höll på att dö av hunger. Det var ett meal där man fick en big mac meny + en cheeseburgare och självklart tog jag ett sånt meal. Haha som vi skrattade, där hade vi suttit och pratat om dieter så krängde vi på Mc en halvtimme efter. Vi satt och skrattade så vi hade kramp i magen åt saker som vi gjort/sagt tillsammans när vi var små. Har känt Lotta sen dagis och vi har varit bästa vänner så länge jag kan minnas så det är riktigt kul att vi fortfarande har kontakten trots att hon flyttade från Lödde när vi var mindre. När vi ätit klart och suttit still i typ 40 minuter och pratat (var så mätta så vi inte orkade resa oss) så gick vi mot bussarna och sa hejdå till varandra. När jag kom hem så hjälpte jag mamma med diskmaskinen och sen så gick vi ut och gick stavgång. Nu jävlar ska jag komma igång med att gå varje dag + att göra situps.
Jaja nu orkar jag inte skriva mer, mitt huvud dödar mig så ska kolla klart på mff-djurgården med pappa och sen lägga mig, pusspuss.
Bild på mig och Lotta från NRJ in the park i Malmö förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0