Is-dusch

Är stolt över mig själv. När jag kom hem idag åt jag, sen satte jag mig och gjorde uppgiften som ska lämnas in imorgon. Sen gick jag upp på mitt rum och storstädade det, fick bort påsar och väskor som bara har stått i ett hörn sen vi målade om så nu ekar det här inne för det är så tomt haha. Har iallafall aldrig varit såhär rent och jag är fortfarande chockad. Haha så mesig jag är. När jag städat klart satte jag i en hårinpackning i mitt hår och gick ner för att titta på Fångarna på fortet med familjen. När det var slut skulle jag duscha ur inpackningen. Skulle stänga av duschen när jag var klar men istället vrider jag på fel sån sak till duschen, det blev det kallaste och jag flög ut ur duschen (många "duschen" i samma mening haha). Nu ska jag faktiskt lägga mig, är trött och ska upp tidigt imorgon. Yes har teckenspråk på morgonen med Sofie och Oliver, den bästa lektionen i veckan haha. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

söööööda

2010-09-02 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0