Det spränger

Kom typ precis hem från Staffanstorp. Pappa körde dit mig vid lite i 1 idag, och då gick jag hem till Björn där även Oliver var. Dom satt och spelade något krigsspel men tillslut blev jag trött på det så tryckte på escape på Olivers dator så det stängdes av och vi kunde kolla på en film istället haha. Sen skulle dom 2 gå ner och basta men jag orkade inte för jag mår fortfarande inte helt okej efter att jag varit sjuk så jag satt och spelade på datorn med Björns bror istället. Sen åkte vi 4 och köpte pizza. Blev tjockis-mat för mig igen haha. Resten av kvällen har vi inte gjort så mycket, spelat krigsspel lite då och då. Mötte Björns bror men det var riktigt svårt, motståndarna sprang bara iväg och gömde sig eller dödade mig när jag kom så därför jagade jag honom och sköt istället, mycket bättre för dom sprang inte iväg från mig när vi var i samma lag hahah. Sen hämtade pappa mig vid halv 12. 
Nu ligger jag i sängen och vet inte vad jag ska göra, tror jag har bihållsinflammation för huvudet spränger hela tiden, har så sjukt ont! Imorgon ska jag till Frida, ska bli kul att träffas och få prata av sig. Men vi hörs då, pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0