Akuten

Orkade och hann inte skriva igår. Började få så sjukt ont i sidan av magen igår eftermiddag. Imorse när jag vaknade så hade jag fortfarande riktigt ont, varje gång jag tog ett steg med det vänstra benet så kändes det som någon stack en kniv rätt in i magen. Mamma tyckte det var lika bra att jag åkte till akuten så hon körde in mig till farmor som kunde följa med mig. På sjukhuset kände och klämde dom på magen, tog stick i ena armen, där kunde dom inte få ut något blod.. Så dom tog ett stick i andra armen, och där prickade hon rätt så blodet bara rann ut haha riktigt äckligt + att hon prickade en nerv eller något så jag kan inte lyfta armen nu, är helt sönder stucken! Det var inte blindtarmen som tur var, var nervös att jag skulle få operera när jag åkte in. Men fick gå till gynekologen också för att kolla. Dom tror att det är en körtel som är svullen i magen efter att jag var sjuk förra veckan. Hoppas det går över snart för jag har riktigt ont i magen.. Nu ska jag plugga lite och kolla på sex and the city, vi hörs senare ikväll eller imorgon! (Lovar att lägga upp lite bilder från mobilen i nästa inlägg, jag vet att min blogg har blivit tråkig på senaste tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0