Utklädd

Innan när jag satt vid tvn så kom Ida, Linus och Linus (Linus kompis, jobbigt med samma namn haha) ner. Dom var utklädda och sprang emot mig och skrek. Jag har sen jag var liten hatat folk som är utklädda, speciellt när Ida, Linus och Linus hade leksaks knivar och sånt i händerna, tänkte direkt på sånt som stått i tidningar om folks syskon som blivit psykon. Haha jag har nog inte något rätt i huvudet. Iallafall så tvingade dom på mig detta. Sen ville dom att jag skulle öppna dörren när pizzorna kom i dessa kläderna samtidigt som dom skulle filma det? Ja absolut, jag vill ju gärna vara igenkänd som en spiderman/prinsessa? Okej inte för att man hade sett att det var jag, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0