Projektarbete

Sitter just nu i skolan och har projektarbete, om en stund ska vi gå och äta. Hoppas det är något gott för magen kurrar.. Efter maten ska vi ha en lektion där vi spelar teater. Jag, Sofie och Emma har en teater där jag ska vara en groda, ska vara helt grön i huvudet. Och efter den lektionen ska vi ha klassfoto, så får hoppas att vi inte ska spela teater idag, vill inte stå grön i huvudet på fotot haha.
Mina tjejer har litat på mig idag, ingen tog med sig platt tången för dom kände på sig att jag skulle ta med min. Dom känner mig för bra haha. Jaja nu ska jag gå, efter skolan ska jag ta bussen till farmor och farfar och sen kommer resten av min familj dit. Så vi hörs när jag kommer hem, pusspuss ♥
Hittade en gammal bild sen slutet på 9an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0