Mongolian barbeque

Vi hade en riktigt trevlig kväll i Malmö igår! Jag, Malin, Sofie, Josse, Emelie och Emma gick och åt på mongolian barbeque. Emma fyllde 18 i september så vi hade gjort detta som en överraskning för henne. Dom hade riktigt god mat där, man fick plocka upp rått kött, nudlar/ris och massa goda grönsaker på en tallrik. Sen bestämma en sås. Sedan lämnade man fram det så dom stekte det till en. Vi satt i flera timmar på restaurangen och skrattade och hade det riktigt kul, som vi alltid har tillsammans. Av pengarna som vi hade lagt ihop till Emmas mat så blev det lite över. Så Malin hade fixat ett silverhjärta som man ska hänga i ett halsband. I silverhjärtat fanns det 6 diamanter, som representerar oss 6. Det var riktigt fint.
Har kommit på en sak, jag skriver "riktigt" till allting? Är väl för att det inte bara var kul igår kväll utan riktigt kul! Jaja nu ska jag sluta skriva, för jag ska fortsätta att hjälpa mamma och pappa att städa. Så länge får ni bilder från igår kväll.
Emma, Josse & Emelie

Sofie, jag & Malin

Emma fick en grattis-drink av "the boss"

Jag & Malin

Jag & Sofie

Dom bästa ♥

Kommentarer
Postat av: emma

♥♥

2010-10-23 @ 18:29:24
URL: http://emandersson.webblogg.se/
Postat av: Malin

det blev bra alltihopa :D <3

2010-10-24 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0