Världens bästa..

Det är ni som jag alltid har som roligast med, kvittar vad vi gör, räcker med att vi bara sitter på en bänk ute i ösregn, vi skrattar ändå ihjäl oss. För vi är lika sjuka allihopa.
Det är er som jag litar på, vi har "vuxit" upp tillsammans nu i 1½ år, gått ifrån skitsnacks-stadiet, skiter i alla runt om oss och fokuserar bara på att ha kul för stunden, tillsammans.
Det finns så sjukt många falska människor runt omkring oss, men vi vet vart vi har varandra.
Jag älskar vår grupp! Det är som Malins pappa säger, vi är som dom i sex and the city, vi samlas alltid allihopa när det har hänt oss något, vare sig det är något som är fyllt med glädjetårar eller sorg. Vi är bäst och vi klarar allt tillsammans! Vi ska förfan stå på flaket när vi tar studenten tillsammans och skåla i champagne och skrika oss hesa!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan bara hålla med! Vi är dom sex bästa tjejerna och vi är så jävla underbara allihopa! Alla på sitt eget sätt.

BIG LOVE på oss! ♥

2010-11-02 @ 22:25:28
URL: http://emandersson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2010-11-03 @ 09:28:26
Postat av: Sofie

älskar er alla mer än ord kan beskriva! ni är helt jävla underbara, man kan inte ha bättre vänner än er. allt känns så himla bra, det är så här det ska vara. vi är rätt, vi är rätt tillsammans och vi tar oss igenom allt!<3

2010-11-03 @ 09:29:25
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag orkar inte skriva en helt text om detta, jag håller helt med. Älskar oss <3

2010-11-03 @ 18:08:30
Postat av: Josefine

Du är bra du Natti och alla andra. Tillsammans klarar vi allt och vill faktiskt inte vara utan er, ni göra mina dagar. Jag älskar oss <3

2010-11-11 @ 16:14:01
Postat av: Josefine

Du är bra du Natti och alla andra. Tillsammans klarar vi allt och vill faktiskt inte vara utan er, ni göra mina dagar. Jag älskar oss <3

2010-11-11 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0