Sweet miss blue

Hej på er!
Hoppas det är bra med er, själv är det sådär. Har åkt på en förkylning som gör mig supertrött. Var hemma från skolan idag för att vila upp mig inför helgen. Imorgon efter skolan följer jag med hem till Sofie. Hjälper henne att fixa och sen ska vi även fixa oss själva (ska inviga min nya klänning från nelly!) senare på kvällen kommer tjejerna + Jenny, Karin och Linnea. Det ska bli trevligt. Det var längesen jag träffade dom 3. Förutom att jag kramade Karin hej efter MFFs guldmatch.
Imorgon kommer även mormor, morfar och kusin Linnea ner hit från Småland. Men jag hinner inte träffa dom eftersom jag kommer hem sent imorgon natt. Så får träffa dom på lördag istället då Linus fyller år. På kvällen ska farmor, farfar, Erik och kanske Mattias komma. Så ska vi fira mig och Linus.. Jaja nu ska jag sova, hörs imorgon!
Är så sjukt hungrig, blev riktigt sugen på salladsbuffén på Elysée! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0