Shopping

Kunde inte sova lika länge som jag brukar idag. Vaknade 10 i 9, gick upp och gjorde en kopp jordgubbs te och satte mig framför datorn och halvsov istället. Men nu är det slut på att sega! Jag ska tvinga med Ida till Center Syd, har sett snygga skor på skopunkten som jag ska kolla efter. Måste ha ett par nya högklackade skor som inte har öppen tå eller är som sandaler. Får se vad jag kommer hem med, hörs då!
Idag fyller även Sofie 18 år! Så får skriva grattis till henne. Hittade denna "snygga" bilden på oss sen 1an, säger som jag sagt innan: fyyyfan vilken tur att man förändras!!! haha

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack världens bästa natti:) haha jag kan inte göra annat än att hålla med, tur man har blivit lite klokare i huvudet på 2 år;)

2010-11-04 @ 11:46:43
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0