IKEA köttbullar

Åkte som sagt till IKEA innan med mamma och Linus. Vi åt mat när vi kom dit, jag brukar ta kyckling, pommes och bearnaise sås men denna gången valde jag den "klassiska" på IKEA, deras köttbullar. När vi hade ätit upp gick vi en runda på IKEA. Jag letade efter en julstjärna som står på en fot som man kan ha i fönstret men alla var helt slut på IKEA, så vi åkte vidare till Maxi där jag hittade en riktigt fin, så mysigt det är i mitt rum nu.
Nu har jag precis duschat och ska nu kolla på scrubs innan jag somnar, vi hörs imorgon!
Som ni kommer ihåg så blev pappas bakruta på bilen krossad när vi var ute och åt på min födelsedag, lovade er en bild so here you go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0