Ida är ute och cyklar..

Jag var hemma och var sjuk idag, men ändå så tog Linus hem en kompis och dom satt och stimmade och skrek på ovanvåningen. Så Ida blev arg på dom, och Linus var kaxig tillbaka så Ida blev ännu argare:
Linus: vad är det med dig Ida? Ska du få mens eller?
Ida: Neej.. *börjar viska till mig* Natti, säg något som killar kan få när dom är arga..
Natti: *helt inne i TV;n* men jag vet väl inte..
Ida: Linus, har du stånd eller?
Natti: hahaha, Ida.. Du vet att det inte har något med saken att göra va?
Ida: ja jag vet, men jag kom inte på något annat.
Ska vi tro henne? Haha vilket inlägg detta blev.. Men det var kul för stunden iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0