Harry Potter

Har inte hunnit skriva sen i torsdags för jag har varit med Erik och haft det mys. I torsdags åkte jag hem till honom och sov där så vi tog bussen tillsammans till skolan på fredagen. Sen på fredags eftermiddagen kom han hem till mig efter skolan och har sovit här tills idag (söndag).
Igår tog vi bussen in till Lund för att kolla på Harry Potter på bio, den var riktigt bra och slutade spännande så nu får man vänta tills nästa och den sista filmen kommer ut! Sorlig var den också, ett tag gick det inte att hålla tårarna inne.
Idag så åt jag och Erik frukost snabbt framför det första ljuset i adventsljusstaken eftersom det är första advent idag och sen gick vi upp och tog på oss. Sen var det ut i snön och ha snöbollskrig! Hade stickade vantar så istället för att kasta snöbollarna på Erik så fastnade flera liter snö i vantarna. Så har redan bestämt med Erik att jag ska ha revanch! Haha. Man blir verkligen som ett barn när snön kommer.
Nu ska jag lägga över låtar till min iPhone och sen ska jag ta på mig. Familjen och jag ska åka till IKEA och kolla runt och äta där, ska bli kul! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0