Ge mig torsdag!

Fyfan vad denna veckan kommer döda mig!
Gjorde ett prov imorse, första lektionen efter lovet och efter matchen igår. Man var lagom pigg? Har gått och fått världens förkylning och rösten har även fått ta stryk efter allt skrikande och hejande. Men skit i det! Jag lever livet ändå! Även om denna veckan kommer döda mig haha, imorgon har jag en stor redovisning för att jag har gjort ett fördjupningsarbete om schizofreni. Sen på onsdag har jag en muntlig del i nationella i Svenska B.. Så det får gärna bli torsdag, då är allt över.
Nu ska jag lägga mig i sängen och smsa med Erik och få min skönhetssömn. Hörs imorgon, har min långa sovmorgon då så något inlägg hinner jag nog med. Pusspuss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0