Förkyldt..

Fyfan vad jag hatar att vara förkyld! Sitter här i nysattacker och när man nyser så börjar näsan rinna så man måste gå runt med en stor låda med näsdukar. Usch usch.. Jag mår inte alls bra med andra ord, men jag kan inte bli sjuk nu! Imorgon har jag 3 lektioner och jag har att göra på alla, på morgonen ska jag ha mitt muntliga i nationella i svenska b, sen ska jag och Sofie ut till en 3a och göra börja på vårat projektarbete och den sista lektionen ska jag, Sofie och Emma göra en teater för vår lärare.. Så det är fullt upp hela dagen. Plus att på kvällen ska jag vara barnvakt till Vera & Melker 16:50-21:30, så då måste jag vara frisk! 
Nu ska jag faktiskt upp och lägga mig så jag inte blir sämre, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Frida

du en fråga till, nästan alla har tagit bilder så mot en spegel, men gör ni det hemma eller går ni till ngt foto studio? :P ett allmänt korkat barn

2010-12-04 @ 12:06:16
URL: http://fridalunding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0