Dagen före den stora dagen

Här sitter jag med en stor turban på huvudet. Har precis duschat och städat mitt rum. Har skrivit många gånger att mitt rum aldrig har varit så fint, men denna gången slår alla gånger! Är ju riktigt stolt över mig själv haha.
Ska föna håret och fixa mig nu. Sen åker jag med pappa till Landskrona och hyr filmer. Vi ska hämta upp Erik också för han ska sova här ikväll. Familjen ska iväg så vi ska ha en mysig kväll här hemma med filmer och gott.
Jag har blivit en riktig fotbolls-nörd nu känner jag, bara när man läser rubriken till detta inlägget. Men imorgon spelar MFF sin sista match, och fall dom vinner den tar dom SM-guld. Jag ska såklart dit och skrika halsen av mig, tillsammans med Erik, pappa och Dan (pappas kompis). Ikväll kommer det inte bli någon mer uppdatering och inte på dagen imorgon heller, så vi hörs imorgon kväll!
Gammal bild, från April. Premiär på MFFs nya Swedbank stadion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0