Bra helg!

Har varit den bästa helgen på länge, därför har det inte varit någon uppdatering alls..
I fredags efter skolan följde jag med Sofie hem, vi åt lite mackor och började sen fixa oss innan alla tjejer kom. Vi fick goda drinkar, god förrätt, mat och efterrätt så man var propp mätt efteråt! Resten av kvällen hade vi det riktigt kul, kan säga att vi dansade så svetten nästan rann, haha öee. Finns filmer uppe på facebook, bland annat när jag & Malin kör "Time of my life" från Dirty dancing, haha slutar med att jag får upp min armbåge på hennes läpp och ger henne en fläskläpp. Mamma var snäll och kom och hämtade mig sen vid 2 trots att hon hade lagt sig innan så jag åkte direkt hem och däckade i sängen.
Blev väckt 20 över 8 nästa morgon för att Linus fyllde år och vi skulle sjunga för honom. Kan säga att jag inte var en människa så dags! Sa hej till mormor, morfar och kusin Linnea som hade kommit dagen innan, sjöng för Linus och sen somnade jag om och sov till 1.. Haha hemskt men sant. Senare på dagen kom Erik hit, sen kom även farmor och farfar. Jag, Linus och mamma fick presenter. Sen åt vi god mat och tårta. Erik sov hos mig sen på kvällen, mysigt!
Idag körde jag han på cykeln vid 10 på morgonen för att han skulle göra risk ettan. Sen cyklade jag hem igen och spelade eye toy med Linus och Linnea. Resten av dagen har jag gått på Center Syd med Linnea innan dom åkte hem vid 3. Sen har jag bara slöat i soffan och det gör jag fortfarande lat som man är, så lat att jag inte orkar hämta sladden till mobilen så ni får bilder senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder, älskar festbilder!! :)



Läs gärna min blogg och kommentera :)

2010-11-21 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0