18 år

Idag är det som sagt min 18års dag. Sjukt hur snabbt 18 år har gått! Idag är jag liksom "vuxen", haha ja iallafall på mitt legg men jag vill inte bli vuxen i sinnet, sättet och utseendet riktigt än tack.
Blev väckt av sång imorse, fick smink, mysiga ljus till mitt rum och en iphone 3gs! Hade önskat mig en sån, men mamma och pappa lurade mig. Dom hade tagit en stor Gina Tricot kartong och fyllt den med massa kläder och handdukar så man inte skulle höra att mitt i den stora kartongen låg den lilla lilla förpackningen med min iphone. Blev faktiskt lurad och det sa mamma att hon såg på mig också haha. 
Det har även snöat idag, vi brukar säga att när de regnar på ens födelsedag så har man varit elak det året, men idag när det snöar såhär tidigt i Skåne på min födelsedag och t.o.m lägger sig (vilket typ aldrig händer) så sa jag att det måste varit för att jag har varit helt underbar detta året! Haha..
Har varit och ätit god fondue på Elysée med familjen, farmor och farfar ikväll. Var riktigt gott och mysigt! Mindre mysigt var att efter 2½ timme när vi hade suttit och haft trevligt och skulle gå tillbaka till parkeringshuset där bilen stod hade någon slagit sönder hela bakrutan! Dom hade tagit pappas arbetsväska som han bland annat brukar ha sin laptop i. Som tur var låg den här hemma så dom hade ställt väskan igen bakom en dörr i trapphuset. Riktiga idioter! Har bild på det som ni kan få se imorgon.
Nu ska jag faktiskt sova, vi hörs imorgon. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0