Ullared

Gick upp klockan 5 idag, går inte ens upp så tidigt när man ska till skolan men ändå så kunde jag komma upp ur sängen utan problem. Var väl för att jag visste att en dag på Ullared tillsammans med Malin väntade mig. Mamma körde mig in till Lund vid halv 7 där jag mötte Malin och sen tog vi bussen upp mot Gekås.
Shoppade, åt och skrattade gjorde vi hela dagen. Och jag som visste att Gaybloggen Amir skulle dit gick och letade efter både han och Morgan som jobbar på Ullared, men ingen av dom såg vi så blev lite besviken... Nedanför får ni bilder från idag! Ikväll har jag bara myst framför tvn med mamma och syskonen och en pizza, mums!
Blev lite tårögd precis när Erik ringde och berättade hur mycket han saknade och älskade mig från Paris, hihi han är bäst ♥
Malin hade packat med allt, t.o.m morgon-tofflor! Haha fast i olika färger

När vi inte hittade Morgan och Amir fick vi nöja oss med Kjell

Kjell ville fotas med mig också

I väntan på att klockan skulle bli 4 och alla gamlingar skulle shoppa klart så bussen gick hem så gick jag & Malin till huset mitt emot ullared, vi hamnade i en sex shopp. Malin gick och pillade på allt, jag gick och gapskrattade åt henne och alla kollade på Malin som hon var dum hahaha!

Malin tog sin skönhetssömn i typ 10 minuter på vägen hem, sen började chauffören prata i mikrofonen och då flög man upp i taket kan jag lova, varje gång blev man lika rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0