Torsdagen (6/5)

Anledningen till att jag inte skrivit kommer i inlägget efter detta. I torsdags slutade skolan vid 4 och då tog jag, Sara och Emma bussen hem till mig. När vi kom hem la vi av oss alla väskor och cyklade ner till godiscentret och Willy's för att köpa godis och chips. Men vi behövde inte betala det själv för på centralen hittade vi en hel 100-lapp! Haha vi blev riktigt glada, den kom blåsande och en kille ställde sig på den utan att se, så Sara var snabb på att dyka ner på marken och ta den när han gick. När vi köpt massa godis åkte vi hem till mig och åt tacos med min familj. Sen satt vi uppe på mitt rum ett tag och snackade skit medan jag packade till lägret. Sara hittade gamla kläder som jag kanske hade när jag gick i 5an i min garderob som hon provade och vi dog i skratt! Sen gick vi ner och satte på Avatar och sen somnade vi 3 så gott i mitt rum till Mamma Mia.
Fortsättning på igår kommer efter detta inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0