Tired!

Är riktigt trött idag. Igårkväll vid halv 8 körde jag & mamma iväg för att hämta Erik som skulle sova hos mig för att vi är lediga från skolan idag. Vi skulle titta på "Upp" men efter halva så var båda trötta så vi stängde av den och gick upp och somnade i sängen med kläder på. Vid 3 tiden vaknade vi igen och det första jag gjorde var att tvätta bort sminket, usch finns det något äckligare än känslan att vakna med smink haha? Sen somnade vi om och imorse så vaknade vi vid 8 så jag har inte sovit speciellt mycket. Erik blev hämtad vid 1, men det var mysigt att vi kunde träffas även om det inte blev så länge.
Skulle igentligen träffat Emma och Malin idag men får se hur det blir, varken jag eller Malin verkar ha orken till det. Men vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0