Plugg plugg plugg..

Min helg har varit skit. Har mått dåligt. Igår kväll kom dock Caroline och Frida hit så man fick prata av sig lite.
Men nu är den en ny vecka och nya tag! Slutade skolan vid 12 idag och då åkte jag till Nova Lund tillsammans med Emma och Sara. Kom hem med leggins, ett linne och ett par högklackade skor. Skulle köpt shorts också men Sara köpte dom och vill inte ha dom länger så hon säljer dom till mig imorgon, haha vi har gjort affärsplaner. Ikväll har jag varit på Center Syd en stund med pappa och Ida, kom hem med ett nagellack. Har hittat ett skit coolt som jag vill ha men det är slut överallt, får se fall jag hinner gå en runda i stan imorgon ifall någon av tjejerna pallar följa med mig haha.
Nu ska jag fortsätta plugga vidare, bara att kämpa på denna veckan sen är det över. Lovade er bilderna från tosselilla också men jag orkar inte leta fram sladden nu så ni får dom imorgon! Sålänge kan ni få en bild sen förra sommaren då Ida fyllde 12 år, på en del av släkten + Erik. Fast han räknas in i släkten nu haha ♥
(Mina lår ser enorma ut, haha fel vinkel för så stor är jag inte..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0