Piss väder!

Imorse vaknade jag med världens sämsta morgonhumör, det var någon som hade kul och ringde från dolt nummer 2 gånger och bara la på.. Skit sur som jag var tog jag upp mobilen för att se vem det var som ringde men när jag såg att jag fått ett sms från Erik ändrades humöret till sitt normala glada-jag igen. Haha ja ett sms kan verkligen göra ens dag.
Nu sitter jag själv här hemma och diggar till hög musik från Spotify, läste i Kenzas blogg att dom hade 22 grader i skuggan och strålande sol. Vi här i skåne? Ja här blåser det som bara den och just nu har himlen öppnat sig så regnet bara öser ner! Fast i och för sig så hade dom i Stockholm snö för bara ett tag sen när vi hade sol och varmt. Nu ska jag slänga mig framför tvn, hörs sen!
Sitter fortfarande osminkad och i min svamp bob t-shirt haha skönt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig. Söt som få är du

2010-05-15 @ 22:52:24
Postat av: Nathalie Danielsson

Älskar dig också Sara, du är dock ännu sötare!

2010-05-16 @ 16:54:27
URL: http://ndanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0