Nationella..

Åkte in till skolan idag för att göra nationella i Matte B, vet faktiskt inte hur det gick men det var svårare än vad jag trodde.. Hoppas att poängen räcker till ett G iallafall! Sen slutade jag vid lite över 10 så då åkte jag hem. Somnade en stund framför tvn. Resten av dagen har jag städat och bara tagit det lugnt, var precis på Maxi med mamma & Ida och köpte chips, kakor och dricka tills imorgon. Hela skolan ska till Lomma för att ha friluftsdag, kommer nog bli skit kul. Massa aktiviteter att göra som t.ex. en mekanisk tjur haha! Fast förra året var det sommar när vi åkte dit, då låg jag och Emma tillsammans med Erik + hans kompisar på en stor filt i bara bikini och solade och jag tog mitt första dopp i havet. Det blir det dock inte detta året för då blir jag förkyld!
Nu sitter jag och tittar Hollywood fruar med mamma, ska snart sova, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0