Matkrig!

Åkte till älskling igårkväll och sov där, mysigt att få krama om honom igen ♥
Idag i skolan blev det matkrig som vanligt, började med att Josse tryckte ner min hand i korvstroganof, sen torkade jag av det i Saras huvud och när jag inte såg hade Sara tagit en hel näve korvstroganof i handen och tryckte upp det i mitt huvud haha! Gick ut till Emma helt kladdig i huvudet och skrek och dum som Emma är trodde hon jag hade kräkt haha, ja vad ska jag säga? Vi går barn & fritid..
Nu sitter jag här med ångest, har nationella i Matte B imorgon och jag behöver inte säga hur jag tror att det kommer gå för det räcker att jag säger att jag är gråtfärdig! Jaja får väl gå och lägga mig nu, hörs imorgon när jag kommer hem!
Sitter på vår stationära dator så har bara massa gamla bilder här. Men denna passar in eftersom jag gick med i gruppen "vi som gillar att bitas" på facebook, bara mina tänder som brukar klia så man måste bita i något?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha alltid vi som hittar på skit, såklart! :D

2010-05-18 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0