Läger i Brösarp

Igår åkte jag och Emma iväg till Lund vid lite i 10 och mötte upp BF2A och några personer från vår klass. Sen hoppade vi på bussen mot Brösarp. Vi kom fram till en scout stuga och började direkt paxa sovplatserna. Sen lekte vi lekar, åt massa mat hela tiden och pratade skit med den andra klassen. När vi skulle sova så gick det helt enkelt inte, så jag, Emma och Therese gick ut till dom andra tjejerna som satt vid matbordet och pratade vid klockan 2 på natten. Då började vi bli hungriga så vi åt mat, sen gick vi in till vårt rum igen men när vi inte kunde sova gav vi upp klockan 4 och gick ut till tjejerna igen.. Då hade dom börjat göra te, tillslut tyckte vi synd om läraren som låg i rummet precis bredvid köket så vi alla gick in till mitt rum. Där pratade vi och skulle egentligen gå ut och gå klockan 5 för att det blivit ljust ute men det orkade inte dom flesta så vid halv 6 på morgonen somnade vi och vaknade halv 9. 
Har inte varit en riktig människa idag.. Somnade vid 17:30 innan och vaknade för en timme sen så får hoppas jag kan somna om. Bilder från lägret får ni imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0