Jägersro

Idag vaknade jag av ett sms där min älskling skrev att dom åkte över bron mot Kastrup. Så nu är dom i Paris och göttar sig, är avundsjuk!
Iallafall åt frukost och gjorde mig iordning och sen åkte jag, mamma, pappa & Ida till Jägersro. Det är Kristi himmel färds dagen idag så det var massa karuseller och sånt. Ida och jag åkte flygande mattan som galningar! Linda Pritchard och Eric Saade uppträde också. Det var sjukt mycket fler folk när Eric sjöng så jag och Ida bestämde oss för att trycka oss fram så vi kunde se honom (alla mammor & pappor tog upp sina barn på axlarna, barnen var typ 4 så känns som dom små bryr sig om att se honom?) Iallafall, helt plötsligt kommer det en j*vla kärring rent ut sagt och trycker in Ida så hon inte kunde gå efter mig. Så jag ber henne snällt att akta sig så jag och Ida kan gå fram till våra föräldrar som står längre fram *haha not* och helt plötsligt hade jag hela hennes gamling-gäng på mig så jag öppnade mitt fina ordförråd och skrek på dom för att dom började säga massa saker, svor gjorde jag också så dom blev nog chockade att söta jag kan säga så hemska saker haha!
Nu har vi gäster och jag har ätit mig propp mätt! Ska snart hoppa in i duschen och sova för ska vara i Lund innan 7 imorgon för att hinna med bussen till Ullared, håll tummarna för mig att jag kommer upp!
Linda Pritchard

Vi gick in i ett stall för att kolla på farmor & farfars gamla häst + dom små hästarna som jag körde sulky med när jag gick på Jägerso. Där hittade vi 7 kattungar som var typ 2 veckor gamla, skit söta!

Till sist, Eric Saade. Han gick mitt ute på området med solglasögon och ingen märkte han, helt plötsligt säger mamma "var inte det Eric?" synd vi inte märkte det tidigare och bad om foto..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0