Fullt upp..

Har precis städat hela huset, luktar gott medel vart man än går haha. Har varit dåligt med uppdateringen. Igår kväll var jag hos Erik för att mysa lite och säga hejdå för han åker till Paris imorgon.
Klart jag kommer sakna honom men jag undrar fall jag har tid att göra det för jag har fullt schema hela helgen! Imorgon ska jag åka med familjen till Jägersro ifall det blir fint väder, det är kristihimelfärds-dagen så där är massa karuseller och sånt. Blir det inte fint väder stannar jag hemma och städar garderoben. Eventuellt åker jag till Höör på kvällen och hälsar på Saris på sitt jobb. På fredag ska jag och Malin åka till Ullared! Vi har läst i gaybloggen (Amir) att han också ska dit så vi får leta upp honom och ta foton. På kvällen på fredagen ska Sara, och kanske Malin och Emma komma hit och titta på film och äta pizza. På lördag ska jag till Malmö med familjen för att fira farfar som fyller år och på söndag blir det pluggplugg! Så trevligt va? Nu fick ni hela min helg i ett helt ointressant inlägg.
För att göra det lite roligare lägger jag in 2 bilder från igår när jag, Emma och Malin åt på China Box, eller vi satt utanför på golvet för det var billigare med take away haha ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Luffarna no. 1 :D ♥

2010-05-12 @ 23:20:18
URL: http://emandersson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Ni är för goa!! <3 Pizza? Det har minsann inte jag råd till :D haha

2010-05-13 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0