Dålig uppdatering..

Har inte orkat skriva, är i en period där jag har tröttnat på bloggen och var ett tag nära på att ta bort den. Men valde att ha kvar den eftersom det är kul att kolla tillbaka i mina gamla inlägg.
Idag var det ingen bra dag när jag, Emma och Sara skulle ta bussen från skolan. Vi skulle först gå till skolbussen men då kör den, sen skulle vi ta vanlig stadsbuss men då kör den också haha, så vi fick sitta i solen och snacka skit en stund innan vi äntligen kom in till stan. Jag var sjukt sugen på chips så jag och Emma gick och köpte chips, satte oss i solen på centralen i lund, på marken dessutom som 2 luffare och krängde i 1 timme innan vi åkte hem haha!
Vi fick se ett bråk också, en kille går över ett övergångsställe och en gubbe kommer körande i en bil och bara kör förbi honom så han höll på att köra på killen. Då blir killen sur och sparkar på bilen, så gubben tvär stannar mitt i trafiken (och skiter i att bilar och bussar är bakom) och springer ur bilen och skriker. Tillslut ringde gubben polisen t.o.m så dom kom? Haha Emma och jag satt och glodde som vi inte hade någon tv hemma. Jaja nu ska jag gå och sätta inpackning i mitt hår, beröm mig att jag klarat mig utan platt tång i en vecka, ska få långt hår nu! Hörs ikväll med massa bilder.
Bjuder på mig själv, haha sitter i uterummet och har skit tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0