What a feeling!

Oj vad segt det går med min uppdatering, får väl be om ursäkt men det händer mycket just nu. Var barnvakt igår mellan 16:30-21:30, tjänade 500 kronor så det var ändå bra!
Idag slutade jag skolan 13:40, då åkte jag in till stan tillsammans med Sofie & Emma. Fick äntligen köpt en present till Erik eftersom han fyller 18 på lördag.  
Nu har jag nästan precis kommit hem från hockeymatch mellan Malmö-Almtuna, Malmö vann med 2-1, så jävla härligt!! Och fyfan vad jag och Frida har skrikit! Vi skrek på allt och tillslut skrattade gubbarna som satt på samma läktare åt oss haha. Var på matchen med pappa, Ida, Frida och hennes pappa. Ida som också satt bredvid mig var i lite chock när hon såg vilken hulligan jag är på matcher, kan säga att min söta "image" försvinner och det kommer en himla massa fula ord ur min mun! Haha undrar fall jag har någon röst kvar imorgon..
Nu ska jag snart sova, ska åka skridskor första lektionen imorgon. Slutar vid 4 och när jag kommer hem ska mamma färga mitt hår, spännande! Vi hörs imorgon, godnatt sötnosar.

Slänger in en random bild från julafton, jag och Ida var tomtarna (jag med skägget) haha jeij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0