Vart tog pengarna vägen?

Emma kom till mig vid 12 idag, vi pratade lite och jag sminkade mig och sen cyklade vi ner till Centrum för att hoppa på bussen som Josse och Sofie satt på. Vi åkte till Center Syd och shoppade loss för vårt studiebidrag som kom idag. Köpte en kofta på Vero Moda som jag ska lämna tillbaka imorgon för att den var för lång, ett par örhänge från Cubus som gick sönder såfort jag testade dom som också ska tillbaka imorgon haha, men kom iallafall hem med en klänning från New Yorker som jag är nöjd med! Sen vid 4 tiden tog jag och Emma bussen till Malmö för att åka till marknaden där jag köpte 2 mascaror och ett puder. Sen tog vi bussen hem vid 4 över 7, vad som hände på bussen kommer i nästa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0