Sovit hos Erik, 31 månader <3

Har inte haft tid för bloggen de senaste dagarna som ni kanske ser på min uppdatering.. Men nu är jag iallafall tillbaka!
Igår slutade jag skolan vid 4 och tog direkt bussen hem till Erik. Tilda fyllde 16 år så vi firade henne på kvällen, grattis igen Tilda! När släkten sen hade åkt var det dags att sätta sig med ett arbete.. Skulle igentligen kommit hem igårkväll men jag sov hos Erik istället. Så jag låg i hans säng med en laptop helt övertrött. Sen somnade vi.
Idag vaknade jag tidigt, så är riktigt trött nu. Blev nästan precis hemkörd för jag har sovmorgon idag. Skönt att vi inte ska ha några lektioner, det är något "hemligt projekt" min klass + den klassen jag gick i 1an ska ha. Vi får se vad det är helt enkelt! Nu ska jag sminka mig och sen tar jag bussen kvart i 9. Hörs senare!

Jag & min älskling firade 31 månader igår, tänk att känslorna bara växer och växer <3

Kommentarer
Postat av: TILDA

Tack så mycket;)

2010-03-12 @ 17:36:37
URL: http://hellostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0