Shopping med Lottie

Kom hem för 10 minuter sedan, har varit i Lund hela dagen tillsammans med Lotta. Först gick vi och shoppade lite, köpte en kofta på Gina Tricot. Sen skulle vi fika, kändes som vi gick runt till alla fik i hela Lund men inget passade oss så vi hamnade tillslut på Mc donalds som vanligt haha. Sen gick vi i stan en stund till men när vi tröttnade på affärerna och frös så sa vi att vi skulle åka till Nova Lund. På centralen träffade vi Erik som missat sin buss så han följde med oss ut till Nova och gick där en stund. Haha som vi 3 skrattade, vi var inne på H&Ms barnavdelning och prövade solglasögon, hattar och kepsar. Sen hittade Erik ett träarmband till tjejer som han undrade hur man skulle få på sig, jag tog på mig det men när det väl skulle av gick det inte lika lätt. Det slutade med att det hamnade på golvet och alla 3 armbanden sprack haha, Erik & Lotta skämdes nog lite över mig. Hittade äntligen en sminkväska på H&M som man även kan ha som necesär, det hade jag stort behov efter!
Nä nu ska jag ner och se ifall mamma vill ut och gå stavgång med mig, sen ikväll är det ju Svenska Hollywood fruar som man måste se, hörs sen!
Ser ni ett sånt här armband på Nova som är sönder så vet ni vem som har varit framme haha. Dom kallar mig klumpen, finns kanske en anledning till det..

Kommentarer
Postat av: tilda

Vad snygg bloggen har blivit! :D<3

2010-03-30 @ 15:49:36
URL: http://hellostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0