Hockeymatch

Igår slutade jag skolan vid halv 4. Mamma hämtade mig i Bjärred och då körde vi och köpte mat till oss + pappa & Linus. När vi ätit åkte jag och pappa in till Malmö för att se MIF-Bofors, Malmö vann med 3-1 och jag skrek mig hes haha. Nu längtar jag tills den 23 mars då är det premiär för MFF hemma, hoppas värmen kommer så man kan gå i skinnjacka dit. Älskar känslan av att stå i hejarklacken, skrika sig hes, rysa när man sjunger hymnen och mff-spelarna kommer in på plan, bua ut det andra laget som MFF möter när dom kommer in på plan och ha den hatkänslan i kroppen mot de andra lagets hejarklack haha.
Nu håller jag på att göra mig iordning, ska åka till Erik och sova där inatt, se melodifestivalen. Ska bli spännande att se vem som vinner för det är så många bra! Men sen har man ju sina favoriter som man tror det skulle gå bäst för i Norge. Men men vi får se ikväll vem som vinner. Vi hörs imorgon, ha en bra lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0