Helt slut!

Började dagen med en bild lektion där jag & Emma bara satt och planerade hur vi skulle måla en stol, haha ett projekt vi har nu. Sen tog vi bussen in mot stan, på bussen satt Erik och han var snäll och lånade pengar till oss eftersom lunchen i skolan var inte ätbar! Så Emma och jag gick en stund i stan och sen kom dom andra tjejerna in, vi tittade på "prinsessa" på bio med hela klassen + en klass till. Och efter filmen slutade jag, så jag gick i stan en stund med Josse och kollade på alla härliga vår kläder och skor som kommit in som man måste köpa.
La mig i soffan en stund när jag kom hem och somnade i 1 timme, trots en så kort dag så är man helt slut! Nä nu ska jag äta upp mina pannkakor sen får jag se vad jag hittar på, hörs ikväll.

Bild på mig & farmor från julafton. Testade min nyårs outfit och när klackarna åkte på så blev farmor helt plötsligt en liten pigme jämfört med mig haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0