Blondie?

Sitter här och väntar på att mitt hår ska torka. Mamma har slingat det nu ikväll och jag hoppas det blivit mycket blondare! Vi får se..
Idag slutade jag skolan vid 4, tog bussen hem halv 5 och träffade älskling på centralen så vi åkte samma buss. Annars har jag inte gjort så mycket, städat mitt rum och sånt tråkigt. Men nu ska jag fika klart på mammas goda kaka och mina ballerina kladdkaka, åh så gott!
Jag har sovmorgon imorgon så hinner kanske skriva på morgonen och säga hur resultatet till mitt hår blev, vi får se.

Bilden är inte tagen idag utan förra gången jag slingade håret, åh jag hatar denna hättan! Det gör så sjukt ont att både dra igenom hår i den och ta av den, man är helt öm i hårbotten efter. Men vill man vara fin får man lida pin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0