Barnvakt

Har haft fullt upp hela dagen idag. Slutade skolan klockan 2 då jag följde med Emma in till stan för att hon skulle kolla på Gina Tricot, slutade med att jag kom ut med ett par jeans därifrån. Sen tog jag bussen hem halv 4. Slängde i mig några mackor och sen cyklade jag till min gamla skola och hämtade Melker. Vi gick hem till honom och spelade spel och sen kom även Vera hem. Passade dom 2, vi gjorde varma mackor osv. Sen vid 20 över 7 kom deras mamma hem, men Vera ville att jag skulle se halv 8 hos mig med dom så jag stannade kvar tills Vera somnade i mitt knä, haha så söt.
Nu ikväll var det tänkt att jag skulle duscha och lägga mig tidigt. Men innan jag hoppade in i duschen så ringde jag Malin för vi skulle prata om vårt skolarbete, det hela slutade med att vi satt och skrattade i 1½ timme i telefonen åt allt och ingenting haha. Nu har jag iallafall precis kommit ut ur duschen och ska sova nu, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0