Sommar?

Jag har inte orkat/hunnit uppdatera bloggen sen jag kom hem från Småland i söndags kväll. Hade riktigt kul på släktträffen och jag träffade många av mina nästkusiner som jag inte ens visste att jag hade!
Igår kom Erik till mig, vi hade inte träffats på några dagar för han har varit på Sweden Rock så det var mysigt att få träffa honom. Han har sovit här tills idag och åkte hem vid 1. Resten utav dagen idag har jag inte gjort så mycket förutom att städa lite. Skulle lägga mig ute i solen men då ändrades vädret och det blev ösregn och åska! Känns absolut inte som sommarlov och jag har fortfarande inte fått känslan "åh yes äntligen sommarlov! Kunna ligga på stranden hela dagen och vara ute med kompisarna på kvällen" nä vi får hoppas att vädret ändras.
Imorgon ska jag upp tidigt för att jobba i höllviken, så uppdateringen blir seg på dagen men vi hörs på kvällen när jag kommer hem! Nu får ni lite bilder som jag tagit med min mobil i småland, bilderna från släktträffen kommer också sen.
Mina 5 åriga nästkusiner som är tvillingar ville "leka" med mig hela tiden. Haha båda Adrian och  Elias skulle brottas, dom var Sverige och jag var Skåne (som inte tillhörde Sverige enligt dom!) haha hatet mot Skåne börjas tidigt för visa ;) Adrian blev fixerad i min mobil och tog denna bilden utan att jag visste det haha

(osminkad) men ändå en glädjespridande bild som Ida tog på en rastplats. Skulle fotas framför en buske också när jag ser att jag står i ett spindelbo!! Fyfan trodde jag skulle svimma och jag skrek över hela småland. Ida tyckte iallafall det var kul och ångrade att hon inte fick det på film haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0