Snart åker vi!

Jobbade som sagt i Höllviken idag. Stod i en affär och delade ut smakprover på müsli till kunder. Jag vill inte skryta med jag var där från 10.00-16.00 (minus 1 timmes lunch) och jag fick 1000 kr idag! Ändå helt sjukt, det är 200 kr i timmen. Passar ju bra för imorgon ska jag och Erik till Göteborg. Jag blir hämtad här vid kvart över 7 på morgonen imorgon så jag hinner och orkar nog inte uppdatera bloggen innan jag åker, och jag tänker inte göra det där heller. Vi sover på hotell och kommer hem på fredag kväll, men då ska vi till Filip så vi får se helt enkelt när jag bloggar! Blir sent på fredag kväll eller på lördag. Ha det bra sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0