Kul väder?

Jag förstår inte hur vädret har kunnat vända om så här snabbt. Igår var det 20+ i luften, sol och blå himmel och jag låg i bikini och badade i en pool. Idag regnar det och är 13 grader ute, stackars 3orna på min skola som tar studenten idag. Ska snart till Emmas storebror som tagit studenten, Malin ska också dit så det är tur att man känner någon sen innan haha. Klänningen och klackarna har åkt på och nu ska jag snart sticka till bussen. Blir dock ingen sen kväll för jag måste plugga till imorgon, ger inte mig ska göra om mitt prov för 3e gången för jag SKA ha MVG i slutbetyg i idrottsskador & massage. Jaja vi hörs säkert när jag kommer hem, får se fall jag tar några bilder puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0