Fiskar lever under vattnet

Igår kväll följde jag med Sofie & Filip ut på havet med Filips båt. Vi åkte i vågor och jag flög som en vante längst fram i båten, haha som vi skrattade åt mig. Sen stannade vi på en sandbank och badade. När vi kom tillbaka till bryggan stod jag och Sofie och väntade på Filip som skulle låsa båten:
Sofie: haha så kul fall du hade ramlat i nu Filip
Filip: det har jag faktiskt gjort här en gång, fast då var det vinter och 3 grader i vattnet
Sofie: ja men hellre att man ramlar i när det är fruset än nu på sommaren
Natti: nä? nu på sommaren är det ju i alla fall lite varmt i vattnet
Sofie: ja men tänk så ramlar man i så ligger det en ål där nere
Natti: ja men dom finns ju på vintern också *säger det som Sofie är dum i huvudet* asså Sofie, fiskar lever under vattnet? *efter ett tag* nej under isen menade jag!
Haha som vi 3 skrattade åt den kommentaren, kom inte på att jag sa fel först men sen fick jag rätta min mening. Inte lätt alltid..

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahahhahahha:D du gör min dag, älskar dig<3

2010-06-29 @ 22:00:57
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0