Let's crawl back to love

Har duschat för en stund sen och sen gjorde mamma 2 inbakade flätor på mig igen, så det blir vågigt hår imorgon också. Försöker hålla händerna borta från platt-tången för att vara lite snäll mot mitt hår så det kan bli så långt jag vill ha det, lyckas faktiskt rätt bra! Nu ska jag sova, har en liten sovmorgon imorgon så får se ifall jag hinner skriva mer då. Men ni får iallafall en underbar låt från en av mina idoler, Chris Brown. (Är inte som alla andra som slutar gilla hans musik för att han misshandlade Rihanna, det är ändå musiken man ska lyssna på...)

If we crawl, till we can walk again, then we'll run,
until we're strong enough to jump, then we'll fly,
until there is no end. So lets crawl, crawl, crawl. Back to love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0