Haircut

Idag var det en riktigt lugn dag i skolan med 3 lektioner. Första var teckenspråk där jag och Malin spelade in på band när vi tecknar ABC - Anna Book, andra var svenska där jag och Emma gjorde en dialog om en sak tillsammans och sista var natur där vi bara lyssnade på dom andra i klassens redovisningar. Sen slutade vi vid 20 över 12 så jag och Emma tog en snabb tur inom H&M och Ur & Penn, fyndade ett par snygga örhänge för 10:- på H&M.
Sen tog jag bussen direkt till Center Syd och klippte mig. Min frisör Bella har slutat så det var en ny där idag, riktigt trevlig! Hon hade gått barn och fritid på Vipan (precis som jag) innan hon blev frisör så vi hade mycket att prata om, speciellt skit om vissa lärare som är störda haha.
Sen gick jag hem och tittade på let´s dance med Ida, sen var det matdags med familjen. Nu ska jag och resten av familjen ut och gå stavgång. Här har ni familjen som satsar stenhårt till Beach 10! Haha. Hörs senare, puss på er.

Just nu spelas Taylor Swift - You belong with me, om och om igen på min spotify-lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0